sâmbătă, 21 februarie 2009

leapsa - o dam mai departe cui o vrea:)

SUNT: vesela, transanta, incapatanata.

AS VREA: samergem in vacanta undeva in "tarile calde". asta ar insemna ca s-au rezolvat problemele la servici:)

PASTREZ: maruntisuri din locurile vizitate si primele opere de arta ale lui Bruno.

MI-AS FI DORIT: sa fi fost 5 minute mai desteapta si sa nu sacrific un an din viata degeaba.

NU IMI PLACE: sa mis e ceara parerea, sa imi fie ignorata si apoi sa aud: da, ai avut dreptate!

MA TEM: de apeluri telefonice neasteptate, de pe numere necunoscute.

AUD: absolut totul! am niste urechi infernale...defect profesional.

IMI PARE RAU: ca timpul trece atat de repede.

IMI PLAC: cartofii prajiti, ciocolata, biscuitii cu unt, diminetile tarzii de care nu am parte.

NU SUNT: pretentioasa dar tinla confortul meu.

DANSEZ: oriunde ma apuca, chiar si la servici.

NICIODATA: nu exista pentru mine.

RAR: ascult muzica clasica.

PLANG: de nervi, de ciuda, de stres, de neputinta si la filme cu animale.

NU SUNT INTOTDEAUNA: cea mai placuta fiinta de pe terra. am si eu zilele mele de NU.

NU IMI PLACE DE MINE: cand fac o obsesie din ce zic altii.

SUNT CONFUZA: daca regulile se schimba de pe o zi pe alta, dar imi revin repede.

AM NEVOIE: de sotul si copiii mei cu care-mi impart universul.

AR TREBUI: sa fiu mai tandra, mai sensibila, mai feminina?

Niciun comentariu: