sâmbătă, 28 februarie 2009

ziua 7

cu intarziere... relatam ziua 7.
care s-a petrecut aproape perfect!
fara dureri, crampe, greturi, dar cu foame si sete aproape continua.
e prost stomacu' da' mai prost e capu'. las' ma dau eu pe brazda...
am avut un copil neasteptat de cuminte ieri! m-a ajutat la curatenie, a dat cu mopul, a aspirat, a strans jucarii - doar ca sa le poata imprastia 2 minute mai incolo- am facut cumparaturi si el ducea cosul, a mancat spanac cu peste!!! ce mai... un vis de baiat!
dûpa ce l-am pus in pat pe frate-sau, l-am scos un pic in oras. ultimele cumparaturi inaintea marelui party! niste farfurii cu piet piraat si winnie, pahare pentru sampanie de copii...
am facut pachetele pana seara tarziu.si pentru cei de la party si pentru cei de la scoala.
am savurat (chiar savurat vreo 15 minute )un ou mic de ciocolata si un ursulet de jeleu, cu acordul lui tati. cred ca lesinam daca nu gustam la cat am stat cu nasul in ele...
dar a fost proasta inspiratie.m-am foit si m-am perpelit o noapte intreaga...

Niciun comentariu: