marți, 4 ianuarie 2011

plan catastrofa, cod oranj

am inceput anul relativ bine, prin  haladuiri; l-am continuat un pic mai prost, colo shea, mai prin 3 ianuarie, si anume fiindca... domnul sot, necitind inscriptiile de pe stalpi, si-a nenorocit bunatate de masina, spart spoiler, lasat la fata "crimei", teshit putin botul s-apoi... dah... toate se repara.
numarul doi in ziua trei fu, ca la ceas de noapte capat doo sms-uri: babysittera nu poate pentru ca s amai presteze servicii de domesticire a bestiilor, iar celalatl, o prietena de-a mea a avut parte de o scena reala de CSI in casa ei, cand propriul bunic i-a cazut pe scari si cazut a ramas... stim ca ne mai asteapta multe anul asta, dar parca prea zdravan am inceput-o cu catastrofele.
de fapt catastrofa e ca n-am anticipat plecarea bbsitterei. nici nu m-am asteptat de altfel. uitasem de sistemul de alarma care zice: daca e prea bine, pune-ti intrebari. si asa...am sacrificat o noapte de ganduri dintre cele mai sumbre, negre si lugubre, despre cum viata mea intre intr-un con de umbra daca va trebui sa fiu doar si numai mama! se obisnuieste repede omul cu luxul. sambetele libere erau o adevarata oaza calm intre tipete si racnete si certuri si "eu sunt primul", "mami, da' sacha asha si pe dincolo", "blauw, blauw blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw".
insa cum sunt un taur reprezentativ pentru zodie.... m-am pus in miscare. avem 3 candidate pe lista. le vom viziona saptamana asta. prima vine azi la 5juma. adica merg s-o pescuiesc de prin centru. una maine, la aceeasi ora, si a treia, care-mi place mie enorm cum scrie - e scolita fata bine - mai cu o varsta dar care vrea sa faca ceva cu viata ei:)
asa incat, codul meu rosu viu trece in cod oranj si undeva la sfarsitul saptamanii ne putem chefui cu spor in galben:))))

Un comentariu:

Ceska777 spunea...

Abia astept cheful!