luni, 9 martie 2009

ziua 13-14-15-16

sunt o putoare nationala...
n-am avut chef si nici tragere de suflet sa scriu despre zilele astea pe masura ce le traiam, nu pentru ca nu ar fi fost frumoase sau pline, ci pentru ca memoria mea pe termen scurt are de suferit din cauza balonului: nu-mi aduc aminte ce-am facut cu doua zile in urma, decat daca intreb imprejur si-mi spune lumea ce agenda am avut...
deci, ziua 13, zi de rasfat total, absolut si nemaiintalnit!
ne-am adunat pralina cu pralina belgiana la Tania acasa si ne-am rasfatat mai nene, dar ne-am rasfatat cu masaje si impachetari si peeling si gomaje si ce-o mai fi fost pe langa ciorbit de pui cu sarmale in foi de vita si tort cu ciocolata, seminte romanesti sarate care-ti ustura limba si masline de la arabi... si-acu am asa o senzatie de usoara ametelea de delir cand imi aduc aminte de masajul meu la 4 maini! pai unde mai prind io asa ceva, nenica? cred ca nici daca primeam degetul mic de la picorul stang al Cuiva, pe tava, nu eram mai fericita! si ce pielicica.... adanca si vesnica recunostinta, draga Simonette si Carmencita mea cu manute de aur!
si balonul, turtit in toate pozitiile imposibile, nu s-a spart!
unde mai puneti ca uitasem ca trebuie sa scot copil de la scoala! si manata de un curaj fara pereche, mi-am luat sotul de guler si l-am dus in primul magazin sa-mi ia telefon mobil! (sacha l-a terminat pe cel vechi care "a tinut doar trei ani" - incheiat citatul... se numeste nokia 7310 supernova, si e verde ca o broasca raioasa. si nu-l recunosc ca e al meu nici cand ma uit la el.
ziua 14, fu o vineri.
pentru vineri a trebuit s-o intreb pe Ninette ce am de relatat. eu gandeam ca nimic...ea... bronshita lui sacha. pai da, sacha are bronsita, ne-am vazut cu doctorita, ne-a dat aerosol si ne-a amenintat ca daca se mai intampla o data...ne trece pe pufi de cortizon. grozava perspectiva!
ne-am luat si ne-am dus acasa, ne-am iubit de ne-am sufocat (recte, ma sufoc eu acum ca fin'ca bronsita lui s-a instalat si la mine, banuiesc) si... am facut si aerosol.
ziua 15, sambata de karaoke.
dimineata devreme am imbracat copiii si i-am dus la cumparaturi. pai daca tot s-au dus 6 kilograme, sa se vada si pe haine! si cum karaokele pandea, am pus mana pe o rochita L, cu mare neincredere, am incercat-o si ... stu poa re! aintrat, ba mai mult, era un pic larguta! ochit, vazut, probat, luat.
la 4 dupa-masa au vneit musafirii. o Amandine scumpa dulce foc! si parintii din dotare.
distractie maxima si un munte de jucarii in sufragerie pana la 9 seara.
dracusorii in pat.
am mancat prima data fara sa cantaresc. adica asa... la ochi si la bunul simt din farfuria minuscula de bebei. nu degeaba ma felicitase dieteticiana... meritam deci premiu. si am mancat si tort, si mancarica...
ziua 16, duminica
dupa karaoke... trebuie omul sa se mai si odihneasca!
am avut o bafta cumplita caci piticaniile care se trezisera in prealabil la 5jumatate, au picat late la 9 fara un sfert. si deci ne-am regalat cu un somn de duminica!
la amiaz ne-am intalnit cu Eric si ne-am zbenguit intr-un teren de joaca acoperit (eu inclusiv) pana sacha, obosit nevoie mare a adormit in masina pe drum spre casa.
balonul a digerat ieri 5-6 bucati de friti cu side salad si doua guri de cola light. proasta alegere, dar am considerat ca dupa doua saptamani pot incerca si eu marea cu degetul. si se poate trai cu 6 friti si un bol de 70 de grame de salata! cola ala... puteam sa-l arunc. mi-a stat ca un bolovan pe balon, dar....

Un comentariu:

Ceska777 spunea...

Frumos ati petrecut voi! Pe langa toate cele cate le faceti voi la noi e f anosta viata!!!! Si vrem poze cu rochita....si cu baietii!