miercuri, 11 martie 2009

ziua 18-19

adica azi si ieri...
caci de la primul post, s-a intamplat o transformare radicala in viata mea: sunt altcineva!
nu mamai recunosc vecinii pe strada, nici eu in oglinda, copilul mic imi stie vocea dar nu pusca cu fata, bruno e impasibil. ca sa vezi ce de pasiune zace in copilul meu. e atat de indiferent ca bambusul meu din glastra, care creste orisicum si orisiunde, nestingherit.
deci ieri, am luat taurul de coarne: tuns, frezat, suvitat, colorat, aranjat...
ieri: cumparaturi (inclusiv dulciuri dar hipocalorice d ela weightwatchers), si o pereche de pantaloni marimea 44!!! o bluza L - de la largut...
azi: ochelari de soare, un ruj rosu, gloss, de la nivea...
urcat pe cantar: 80.3
tot azi: party de banditi mici. bruno fu la scoala, doarme si peste doua ore ne destrabalam in buricul bruxelului. vai de talentele mele de sofer amator, in ora de varf...
noi sa fim sanatosi si la vara soare!

3 comentarii:

Lala spunea...

Felicitari doamna !
La cat mai multe date jos .
Da eu tot vreau poze cu noul look :))

Ceska777 spunea...

Bine mai, si pozele?! Nu spun ca nu te cred pe cuvant dar....vrem dovezi!:-))))) La marimi cat mai mici, pana la vara treci de 38????? In jos adica!

m_m spunea...

poze, deseara de la party de pitici:) de s-o incumeta careva sa-mi faca. duc si eu aparatul, si rog pe careva.:))))